Poster und Vorträge auf der ENPAIR Konferenz 2025
- Vorträge

Das Fachgebiet CHIP ist mit insgesamt vier Beiträgen, unter anderem aus den Projekten SPLINT , DigiFall und MetaGraM, vertreten:
Grengel, M., Röhm, A., Roos, S. & Hastall, M. R. (2025, September). Challenging the norm: Teachers’ perceptions of digital communication tools and their impact on inclusion and stigma in education. Poster auf der fünften Konferenz des European Network on Psychoeducational Assessment, Intervention and Rehabilitation (ENPAIR), Münster.
Möhring, M., Elstrodt-Wefing, N., Altendeitering, N. & Garcia-Vogt, V. (2025, September). Diverse learners need diverse learning arrangements: The DigiFall-Online-Self Assessment for fostering students’ communication and counseling skills in a problem-based learning environment. Vortrag auf der fünften Konferenz des European Network on Psychoeducational Assessment, Intervention and Rehabilitation (ENPAIR), Münster.
Röhm, A. & Wimmer, E. (2025, September). The relation between grammatical competence and mathematical learning in children with diverse learning conditions: Insights from a meta-analysis. Vortrag auf der fünften Konferenz des European Network on Psychoeducational Assessment, Intervention and Rehabilitation (ENPAIR), Münster.
Röhm, A., Wu, Y.-J., Chronister, J. & Chou, C.-C. (2025, September). How does disability identity affect university students‘ self-efficacy? Poster auf der fünften Konferenz des European Network on Psychoeducational Assessment, Intervention and Rehabilitation (ENPAIR), Münster.